U krijgt een overeenkomst waarin het aantal uren en de dagen vermeld staan. Alsook verdere afspraken om een goede service te kunnen bieden.

Bij een onvoorziene omstandigheid (ziekte, verlof en door overmacht) brengen wij u zo snel mogelijk op de hoogte. Indien gewenst en mogelijk wordt er voor vervanging gezorgd.

MARYS staat in voor de verzekering bij een arbeidsongeval op de weg naar en van het werk en natuurlijk ook tijdens het werk zelf. Daarnaast is er een verzekering voor schade aan voorwerpen en schade aan derden. U hoeft dus zelf geen bijkomende verzekering te nemen.

Gelieve ons dan zo snel mogelijk te contacteren zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Na registratie van uw gegevens ontvangt u binnen de 24 uur uw inschrijvingsbevestiging en uw registratienummer via de post of per mail. Deze registratie kan eventueel door MARYS gebeuren. Eenmaal u dit gebruikersnummer ontvangen heeft kan u uw dienstencheques bestellen.

Aankopen van cheques gebeurd door een bedrag over te schrijven naar Sodexo met vermelding van uw inschrijvingsnummer. Per bestelling dient u minimum 10 cheques te bestellen.

U ontvangt uw dienstencheques gemiddeld een 10-tal dagen na betaling. Bij elektronische dienstencheques ziiten de cheques de volgende dag reeds in de portefeuille.

Elke niet-gebruikte dienstencheque waarvan de geldigheidsdatum niet overschreden is, kan terugbetaald of omgeruild worden.
Voor de terugbetaling wordt 0,25€ administratiekosten per bestelling aangerekend.
Voor het omruilen van papieren dienstencheques wordt 0,25€ administratiekosten per cheque aangerekend. Een omruiling van elektronische cheques is gratis.
Het omruilen en terugbetalen van dienstencheques is niet meer mogelijk na de vervaldatum.

Indien het contact met de interieurverzorgster niet vlot verloopt, zullen wij trachten met coaching of een plaatsbezoek op de werkvloer dit bij te sturen.

Voor een aanvraag of verdere vragen kan u ons altijd contacteren op info@marys.be of telefonisch 0478 / 625 984.